Energi till max♥

   
Full av energi och kl är strax innan sju på morgonen. Jag tar mina fyra vuxna hundar och tar långrundan på 9.1 km.  Kallt i luften men solen skiner och Spotify i mobilen ♥ Å känner hur jag saknat detta.  Kommer ta vara på mina lediga fm i fortsättningen nu igen.  Detta är en underbar start på dagen.  Hemma igen så intog jag min frukost med havregrynsgröt och ägg. Sedan så var det jobb på schemat. En basset ville bli av med vintern ruffset. Snäll och trevlig och pälsen lossnade lätt. Sedan fick vi besök av våra underbara valp köpare från Bjuv.  Tiden sprang på och  vi hade så trevligt .imorgon är det jobb igen. Vaknar jag tidigt sticker jag till gymmet innan jobbet.  På kvällen är det Eksjö Stadslopp . Nu är det dags att låta John blund hälsa på.
        
 

Kommentera här: