Stolt får man väl vara lite.. jag kan!

Fick förfrågan att berätta om Fitlines Pro shape all-in-1. När man jobbar på förskolan så är det svårt att få till medmin kost och mattider. Så har under några veckor provat på att dricka Proshape när jag är på jobbet.ibland en gång per dag och ibland två gånger per dag.Beror lite på hur mång timmar jag jobbar. Har fortsatt med min övriga kost övriga mål . det har fungerat mycket bra. Pro shapen är mycket god och mättande. Perfekt även att ha om man är på resande fot som till utställningar och andra  resor. Många gånger tycker jag det är svårt att hitta bra och nyttig mat på utst och även på andra ställen . För mig är detta ett perfekt att kunna ta till när det går för lång tid mellan måltiderna. Annars följer jag mitt kostschema. Min träning är mer nu igen. Två dagar i veckan nu i juni åker vi till jönköping på patriks summer camp. Rekomenderar verkligen hans träning. Man är helt färdig efter hans pass! Förutom hans pass så åker jag till gymmet två till tre gånger per vecka. Denna veckan patriks pass tisdag och torsdag gymmet idag och blir säkert både imorgon och söndag.Imorgon bitti är planen backträning/och intervaller.
 
På måndag och tisdag har vi ledigt från jobb. Ska på lill semester. Välbehövligt! Jobbar onsdag och torsdag ,fredag är det skolavslutning med Tim! 
 
Jag har vik fram till v 27 sedan har jag semester fyra veckor. Planerat åka en del på Utställningar under sommaren.Både nu i Juni och Juli är det några utställnngar. Och ska i aug till World dog show i  Finland. Och så ska vi ställa hund i Estland i aug med! 
Ser fram emot att ta ut mina bondbrudar i ringarna under sommaren och hösten. Har kvar tre bondbrudar, Vesper, Mindy och Nova. Dyker rätt köpare upp så är en av dessa lovande tjejer till salu. 
 
Nu intager jag soffläge och en film med bästa mannen i mitt liv.
 
Lena
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: