Livet leker!!!

Ännu en dag med nya möjligheter! Trots vissa motgångar med bilar så känns det som inget stoppar min motivation med smak på livet och utmaningar! Berättar mer om det längre fram så håll utkik på bloggen...
 
Tänk att det var för bara några år sedan strax innan min steloperation av ländryggen -05 så höll jag på att ge upp livet.. Fy katten vad tufft det var att knappt kunna gå några meter utan att ha knivskarpa smärtor i benet ända ner i tårna! Levde dygnet runt med nervsmärtor som inte går att medicinera bort. Inte ens med morfin.. då hjälpte inget. Många vet nog inte hur ont jag hade förutom min underbara familj som fick ta allt! Att dom stod ut med mig... Det är guld värt att ha en sådan familj!
Och mina djur som så många gånger fått trösta sin matte med ansiktet full av tårar! Det är tur att man hade alla djur som man måste ta hand om annars hade jag nog inte klarat mig. hade blivit liggande i sängen och gett upp.
 
Idag när jag ser tillbaka så är jag så tacksam för att jag är den jag är! Visst kan jag vara bedrövlig och krävande, har humör och en stark vilja!
Men det är jag ganska stolt över och det är väl det som gör att jag är den jag är!  Jag är inte den som struntar i att ta tag i saker som jag inte provat på. Går en sak sönder så försöker jag fixa det, har både provat på att vara bilmekaniker, målare, snickare, lagat snöslunga. Ja det är inte mycket som jag inte vågar mig på. När det gäller praktiska saker! När det kommer till det teoretiska är det kanske värre.. Men är man praktiker ut i fingerspetsarna så är man..
Nej ni nu väntar en god sömn och en ny dag i morgon ./ LENA
 Min fina Islandshäst Gjöf!.
 
 
 
                   
 
 

Kommentarer:

1 Mamma:

Ja jag har världens bästa dotter kram

2 Susanne:

Du är en tuff kvinna, Lena ! Klarar av det mesta du ger dig på.
En härlig förebild för många.
Hänger med dig o tränar i morgon!
Kram Susanne

Svar: Tack goa du Susanne! Ser fram emot sällskap imorgon på gymmet! Kram
Lena

Kommentera här: