Snabba puckar

I måndags hade  jag MR röntgen  av höften  och sedan  läkar besök  hos  ortopeden. Har blivit  mycket  sämre snabbt   och det syntes på  röntgen.  Min ledkula  var rund  i februari.  Och fanns  en ledspalt ovanför den. Men nu ledkulan  inte rund  . Kantig  och ledspalten ovanför  borta 😢 inte konstigt  jag har ont.  Nu blev det snabba  beslut att ta.  Operation  på torsdag frågade  läkaren... inget  att tveka  på .  Blir bara  sämre  och sämre  för  varje  dag.  Värken  i ljumsken och benet  är outhärdligt.  Så nu är jag inskriven  och imorgon  är det höft operations  dag.   Känns  bra att det gick fort  med tid  . Och hade inte  något  val för så här  går  det inte  att ha det. 
 
Ser fram emot  att få komma  hem  igen  efter  operationen är över  och några  dagar  här. 
Hemma  har jag  7 små söta valpar att  mysa med under  rehabilitering.  Dom fyller  2 v på söndag. 
Lite fina  bilder  på.mina  små. 
 

Kommentera här: