5 v efter höftbyte

Nu har det gått 5 v efter  min höft operation.  Stygnen  är borta  och  den värsta  tiden  är över.  Kan nu ligga  på  bägge  sidor  och det är  skönt. Musklerna i ryggen har däremot  fått  tagit  mycket  stryk efter operationen.  Och pga  mitt instabila  bäcken  är  man lite svajjig.  Har ju stelopererat 5 kotor  I ländryggen  i september -2016. Och hade ju väldigt  svårt  med  mitt höger ben.  
Var nu på 6 v återbesök/uppföljning med sjukgymnasten på ortoped mottagningen . Ser bra ut och ska nu fortsätta träffa  min riktiga  sjukgymnast from nästa  vecka. 
Jag går  nu utan  kryckor  en hel del.  Och det går  bra.
Jag har  6 v kvar  med  vissa hjälpmedel  och max 90 grader i höften.  
Vi har bokat  resa  till  Mallis  I september.  Och längtar. 
 Hat valpar  hemma  som nu är  7 v imorgon. Och full fart  på dom. Så  tiden  går  fort. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: