Smitta eller arv?

Är  så glad  efter  helgen.  Min 13 åriga  son har  blivit  rejält  "hundbiten ". Han har visat  hund  nu 2 helger  på raken.  Och han är  så duktig.  Lugn och gör  ett otroligt  bra  jobb  med hunden   . Han tar  alla  tillfällen  att lära  sig  hur man ska  göra det på bästa  sätt  . Visa  hund  är inte  så lätt  . Men vilka  framsteg  han  gör  och så seriöst.  Alla  tips  tar  han till sig  .och han  är så seriös med snygga  kläder  och sitt sätt mot hundarna.  Jag  har bara  njutit  här  hemma  när  jag  fått  filmer  och bilder  från  utställningarna.  
Idag  packade  han ner hund sport  i skol väskan 😊 jag hoppas  jag kommer  få  åka  med till Växjö  i november då för att support  från  ringside 
Dom är väldigt  fina  ihop Bodil och Tim. 
Mer bra  resultat  från helgen  i lördags  fick Bellsweets  Holly Goodhead cert  och r ccib  och 2 btiki Ballerup  i Danmark.  Stolt över  våra  uppfödningar.  Sandra  min dotter  ställde  på inoff sin fina  lilla  och blev Bis 3.  Roligt  att jag lyclats smitta  av mig mitt  hund intresse till barnen.  Och jag ser fram emot  alla  utst  som vi kan  åka på och umgås  tillsammans.  😊
 
 

Kommentera här: