Snigel fart

Just nu känns  det som  om det går i snigelfart. ..mycket  vill  jag och får  lite lappsjuka att vara  hemma. ..försöker  variera  med  saker  som pyssla  med hästar. .hundar  och andra  saker.  Planerar  matlista  .inköpslista.  kollar  nya enkla  maträtter som vi kan prova  på.  Försöker  se framåt men det är svårt  att planera.  Speciellt  under  rehab  tiden. Vill så  gärna ha en plan  med  vintern och våren.  Planerar troligen  en ny valpkull till våren om allt  nu bara  klaffar.  Men det är lite  svårt  att planera andra  saker  som min önskeresa tilla Island.  Då  jag inte vet hur det går med min rehab  och läkning  och funktion i benen.  Åka  vill jag göra  även  om funktion är dålig.  Men det kräver  lite mer  planering  bara.  
 
Sedan  vill jag  kunna  åka på  lite mer aktiviteter med Tim och hästen  .och även  utställning.  Detta  året  har jag  knappt  varit  ivög  alls. 3 hundutställningar har jag  varit  med på.  Lund. Tvååker  och strömsholm.  
 
Hoppas snigeln  fortsätter att öka takten  lite  eller  i allafall framåt.   Och inte  i cirklar  eller bakåt igen.  
Jag tar  dagarna som dom  kommer  och fortsätter...någon  gång  är jag  väl framme  vid målsnöret. 
 
Lena

Kommentera här: