Höst

Hösten är så  vacker årstid. Luften  är så härligt  frisk.  Idag blåser  det friska  vindar och jag  tog mig  ut i skogen  med mina  kryckor  och dom 5 hundar som var hemma.   Sätter  fast  kopplen  i magbältet och det går  bra   dom är snälla  och drar inte. .Sedan släpper  jag dom I skogen  . Jag passade på att använda  skogens "tränings saker" stockar. Träna trappsteg...tåhävningar  och ben böj. . Har tre övningar varje  dag  för att stärka  dom små små muskler.  Som stabiliserar upp den inre ryggkorsetten.  Mitt höger ben  hänger inte med riktigt. Det är jobbigt att ha så mycket  funktions nedsättning. .men hoppas det blir  böttre  och bättre. Det är nu 4.5   sedan  ryggoperation. .tog  lite  bilder  från skogspromenaden . 
 

Kommentarer:

1 Elise:

Så härliga bilder! :) Älskar hösten!!

Kommentera här: