Bra dag.

Lycklig  men trött är jag  efter  en bra dag.  Efter  frukost  I morse  så kände  jag för att ta  en promenad. ..tänkte  gå  själv  men mina  hundars  blickar  när  jag satte på mig skorna 😕 . Jag tänkte  då  hur jag  skulle  kunna  gå  med hund koppel  och kryckor     .... kom då på mitt magbälte.  Perfekt det blev  det. Och lime  . Zoya   disco  och lilla  Bodil  hängde  med . Dom var så snälla  och  jag gick ner mot Knutstorp. . Det gick så bra  att jag  kände  för  att ta upp hundarna i skogen  lilla vändan.   Och det var såååå underbart. .jag gick och gick och kände  inte  den tyngkänsla jag tidigare  haft  i benen   ..så jag fortsatte  och gick hela  lilla  rundan  i lugn  takt. Njöt  av att se hundarna springa av sig  mellan  stock och sten.  Över  kullar  och mellan  träden.  Vilket lyckorus.  Hundarna ger mig så mycket  . Och detta har jag  saknat  så enormt  mycket.  Det var  ett par  månader sedan  jag kunnat gå i skogen. Och inte ens på vägen.  Sista  tiden  innan  operation så var det knappt  100 m och då  var  jag helt  slut.  
Känns  som om jag kommer  få  en bra  natt  med.  
 
Lena 

Kommentera här: