Tiden

Tiden önskar man ibland ska  stå  still....jag vet inte  hur jag ska fixa denna  sommar. . Vill  att den går  fort  och problemfri.   Semester har dom flesta längtat till och mycket ska man göra på den.. resa hit och dit.  Utflykter till stranden och andra  utflykter.  Jag  vet inte alls  hur min  sommar kommer bli. Men jag hoppas den  går  i snabb takt    . Efter  läkar besök idag så känns det som en evighet till  augusti.  Ingen operation under  sommaren.   Ny mr röntgen av halsrygg och ländrygg så snart som möjligt.  Och även  en röntgen av ben täthet.  Allt för att få en klar bild av hur det ser ut inför rygg operation. Med tanke på  min eds  diagnos  och Överrörlighet. . Ev blir det 4 el 5 kotor steloperation.   Men . Hoppas verkligen att det lyckas . 
Idag fick jag även prova ut en elscooter.  COMET heter den jag  får  hem  på måndag.  Tänk  att det  var en sådan lättnad att åka  ut på promenad.  Utan att bli helt  slut.  Det var lycka....
 

Kommentera här: