Härlig helg

Fredag em paddlade vi 9 pers  kanot i Aneby sjön och svartån. .så lugnt och fridfullt  2 timmar  på  sjön.  Kunde  inte  blivit  bättre.  Strålande  sol  och årets  varmaste dag. Trevligt  sällskap av min bästa vän och hennes  familj  Och nästan hela min underbara familj. Saknade Sandra  min dotter   . Vattnet  var  spegelklart och stilla. Efteråt så  blev det korvgrillning med fika  hos oss. Jätte  mysigt.  
Lördag  var jätte  varm vaknade tidigt och bestämde mig  för att ta en ridtur.  Allt gick bra  och dagen började bra.. En stund  I solen med  ljudbok blev det  efteråt.  . Efter dagen  svalnat av tog Marcus och jag en cykeltur med  min nya 3 hjuling.  Och elrullstol  (sccouter ) och tre hundar.  Det var min första  cykeltur på  min nya  cykel.  En sådan  härlig känsla och frihet att kunna  cykla.  Och inte  vara orolig att tappa  balansen.  Tänk  vad bra  hjälpmedel det finns.  Och En frihet att kunna  röra sig utan  att könna  mig helt  slut.  Kommer bli  en tur imorgon med.  Och kändes så bra att kunna  motionera mina fina  hundar.  Saknar verkligen hund promenader😕 Tre nöjda  hundar utslagna i soffan  nu på kvällen.  Vilken  härlig dag   helt utmattad nu men på  ett bra  sätt.  Visst  är kroppen öm.  Men det var det  värt.  ❤ 
 

Kommentera här: