3 månader ....

 
Äntligen återbesök 3 månader  efter ryggoperationen. Både bra  och  sämre  besked.  Positiva  att steloperationen s stag och skruvar  ser  bra  ut. Inga  lösa  delar eller konstigheter.  Blodprover   såg  också ok ut..skönt att infektionem är  väck.  
Till  det sämre  är väl att min  funktions nedsättning  och kraftlöshet i benen.  Och även i armar har jag  kraftlöshet.  Det kan vara  från  nacken. Mina reflexer  i händer och fingrar  tyder på det. Det är nu 8 månader  sedan  nackoperationen. 
Men jag hoppas  ju att det blir bättre  och bättre.  
Blev av med  korsetten  idag och det är så  skönt.  Kommer trappa  ner på användandet av den.så inte  det blir för mycket  bakslag.  
 
Imorgan börjar  min rehab på  medicinsk rehab  .kommer säkert vara  helt slut. 
Men bara  kämpa  på....

Kommentera här: