Svag. ..

Just nu är det  jobbig  tid...försöker  så gott det går.  Göra det jag  vill  och inte tänka  så  mycket på  hur framtiden  kommer bli.  Försöker hålla  ihop och  leva  här  och nu.  Jag behöver både  ensam  och inte  ensam.  Vaknar  tidigt  varje  dag.  Resten  av familjen  sov som vanligt.  Jag gick upp  och tog mina  tabletter och mirgondrink.  Rastar  av hundar och ger dom mat. Har väldiga problem med att ställa  ner maten  till  dom. Men brukar  sätta  mig  på  golvet  och dela  ut maten.   Sitter på  golvet toll alla ätit upp. Sedan tar jag mig upp  med  stora  problem.  Tar sedan  min  griptång  Och tar upp hund skålar.  Sedan är det frukost för mig.  Idag efter frukost  åkte  jag till  affären.  Även  det är ingen lätt match  ensam  men behövde  åka  ivög  hemifrån.  
Jag har svårt  med folk och tycker det är jobbigt att man är sliten  och går  illa. Försöker ha focus på  min lista  och självklart använder jag självscanning.  Helt  slut efter  affären. Åkte  hem  och försökte  vila lite.  Imorgon ska jag till Smärtenheten  och få  smärt  blockader i ryggen. Hoppas det blir böttre igen. 
Denna v jobbar  min man em /kväll och det är jobbiga  v.speciellt som läget är nu..känner mig väldigt ensam. Isolerar mig mer och mer. Hade önskat jag  inte var så trött  hela  tiden.  Mycket  stress situationer  hela  tiden  mycket  att göra  . Och blir inte  bättre och mycket  snurrar i huvudet även om jag  försöker tänka  possitivt. ..
 
 

Kommentera här: