Förhoppning. .

Idag kändes det bra . Haft en tuff  helg men trevlig.  Vi bjöd ut min son och hans  flickvän på  Rosegarden  i lördags.  Han fyller  idag 23 år. Blir  jobbigt att sitta och gå men det var värt det. Så mysigt att få vara med sin fina  familj.  Saknade min dotter som inte kunde vara med. Hon var med en väninna på lydnadstövling.  Men som tur är kom hon och hennes sambo  hem  i går  söndag.  Då vi firade  Marcus med tårta  och presenter.  
Sandra tränade  lite rallylydnad med Lime med.  Har tänkt  vi ska starta henne i nybörjar klass under  hösten.  Jag  försöker träna  henne så  gott jag kan.  Och lime älskar att jobba. Blir jag inte  böttre  så  får jag tävla henne med el sccoutern😊  Vesper  min fina  älskade Whippet har varit på Gotland.  Hon blev Bir och Big-2 på Gotlands nationella utst. Och dag 2 blev hon 2 btik.  Jätte  nöjd  och stolt  över  henne 😊❤ Nu är det utst  om 2 v igen.  Då åker min man  med  henne.  
Har även  en utst i september som vi anmält till och då  åker dottern med sin sheltie och ställer henne.  Och Min yngsta  son 13 år ska  tävla  för första gången i junior handling på  en kennel klubbs utställning. 
Jag själv  hoppas att jag då opererats.   Även  om jag då inte kan följa  med.  
Jag är  bra  trött på detta nu.  Men har lite planering fram till läkar tiden nästa  v. Dels har  jag smärt blockader på  torsdag.  Även om det inte  är  så rolig  plan.   Men välbehövligt just nu.  Rida  har jag tänkt  göra  lite med.  Nu är även Gjöf hemma  igen så Tim kan hänga med på  ridturer.  
Så ska jag börja  gå  igenom kartonger på  vinden.  Stefan  ska  bära  ner några  så rensar  jag  när han jobbar kvällen  😊 Man samlar  på  såååå mycket  saker  under  alla  år.  
Lite skönt  att  rensa  tankar  i annat än dåliga  ben  och rygg och jobbig  operation.  Andra  saker  jag pysslar med är att göra hund leksaker.  
 

Kommentera här: