En dag till

Helgen är nu över  och det kostade ett  högt  pris. Riks uts med 180 whippet  och 3 dagar.  Körde husbil sjölv  på torsdagen och möttes  upp  av min son  Tim och min far. Jag klarar mig inte själv  med  att rasta  hundar och bära saker  och sätta upp tölt.  Så tim skulle hjälpa  mig på plats.  Stefan  jobbade natt  till  fredagen så skulle komma först  till em kväll fredag.  Jag hade  en kompis  som  fick visa  Disco och det gick jätte bra.  Han blev bhanvalp 6-9 mån. Lördagen var jag helt slut  både  i huvudet och kroppen.  Deckade  helt  efter  utst i husbilen. Söndag  var tuffare än lördagen.   Men  är  ändå  glad för att jag  åkte. .men mycket  tankar  blir det . Måndag  .. tisdag  onsdag.  Tuffa  dagar.   Sov mycket.  Och kände mig som jag  var  överkörd av ett tåg. .I dag torsdag  lite  böttre i kroppen men super  trött  .somnade  vid 15.30 och sov  som en klubbad  säl till 17.30.  Gick  efter det ut och hämtade Herjann  och pysslade om honom.  Tog  en ganska  lång skogs tur i spö  regn. . Men njöt  av varje  steg.  Underbart att få sitta på hästen utan att det gör ont .  Är så stolt  över min fina smarta  vän.  Så snäll  vid  handikapp  rampen  när  jag  ska  upp  och även  av.  Hemma så blev det  mat  innan  en skön  stund  i infra bastun❤ höll på att  somna  i bastun. . 
En varm  och svettig  Herjann med  en dyngsur  men nöjdoch lycklig ryttare.  

Kommentera här: