Blockader

Igår  hade jag  tid för smärtblockader i ländryggen.  Brukar gå bra  trots att det känns med sprutorna.  Men denna  gång var det riktigt tufft.  Och 9 sprutor fick jag  på både vänster och höger  sida i ryggen.  Men läkaren är otrolig snabb  och proffsig och vet vad han gör.  Och sköterskan är super. Kändes  skönt  när det var över.  Men var rätt  öm resten av dagen.  Känns bra  idag  och hoppas jag  kan  dra  ner på mina smärtstillande.   Och dagen idag har  varit  ganska  ok. Fanns  endel  oro i kroppen innan jag var  till Smärtenheten.  
Måste berömma Eksjö smärtenhet som alltid har ett så otroligt vänligt och proffsigt bemötande mot mig. Dom är verkligen rätt personal på rätt  plats.  En guld stjärna  ska  dom  ha. 
Jag känner  en sådan styrka att kämpa  vidare  när jag varit hos  dom.  Jag  ger aldrig upp.
Lena

Kommentera här: