Stamkund??

Sedan några  flertal veckor  med  en nerv I kläm strålar  ner i vänster ben framsida  lår som bara  blir värre  och värre har det blivit många  besök...Vård centralen både  besök och telefon  .akutmottagningen förra  helgen  och så  idag. 😭 Jag klarar  mycket smärta men detta  tar knäcken på  mig . Sitta är  ok  .Men gå.  . Bedrövligt och stå.  Ska  vi inte ens prata om. Känns  som  om någon  sticker en kniv och vrider om  ovanför  knät. 
Har  varit  till  naprapat flertal  gånger ... massage och akupunktur. Mängder av tabletter fy så trist förutom att jag börjat äta  levaxin för sköldkörteln . Mår så mycket bättre  i huvudet  . Jag  ligger lite lågt på vörderna  . Innan  kunde jag  inte  komma ihåg  vad någon  sagt. Kunde inte läsa  ett recept   .. hemskt var  det att föra  ett samtal med folk   . Gå i affärer.   Fy ville  inte  träffa folk..massa  konstiga  saker  som  inte var  jag....
Men känns  verkligen så mycket bättre  nu  när  jag ätit  levaxin ..tänk  vad kroppen  kan  ställa  till det..  dessa hormoner   ....
Så  det är  väl det positiva  son jag  försöker  ta vara  på .
Läkaren har  beställt  MR och  den var prioriterad fick nu tid  om 2 v.. först  10-12 v. Så  jag får  stå  ut dessa dagar  till mr   sedan får  vi se vad den  visar.. läkaren  tror  diskbråck långt upp eller  långt  ner  i löndrygg en lite oroväckande eftersom jag är  stelopererat tre länd kotor redan..tar en dag  I taget men skulle önska att som gick  fortare ..nu är det  dags  för några  timmars  sömn    😪
Lena

Kommentera här: