NU har bägaren runnit över ..

 
Natten var hemsk  så  fruktansvärt ont i benet  ..
kl  6 gav jag  upp och tog mig till köket  och stoppade i mig mina morgon dos av piller . Stack som  knivar  i låret på mig. Försökte vila lite till i väntan på att tabletterna  skulle ge lite smärtlindring.. men icke  ..kl 7 gav  jag upp. Ringde 1177 och dom sa att jag  skulle åka  in och få hjälp. Kl 8 körde  min man in  mig till akuten
 Väl inne  så fick  jag en spruta  morfin och det lugnade ner sig lite. Efter div undersökningar och samtal  om vidare  plan. Så fick  jag åka  hem igen. Remiss  är  skickad  nu till smärtenhet för  nerv blockader i väntan på att kirurg och ortoped i Jönköpings kallar  mig. Blir det alltför  outhärdligt så skulle  jag  in igen. Nu hoppas  vi på snabb tid  till Smärtenheten.  
LENA 

Kommentera här: