inlagd

 
Nör  kroppen  säger ifrån  helt...mina smärtor i  benet  är outhärdliga. Till slut  får även jag känna att jag  inte orkar mer  måste  få hjälp. Jag tål mycket  och är envis som  bara  den
..ler och säger  bara  bra 
..så dumt.. och denna  gången  måste  även jag  ge upp..eller  rättare sagt inte  ge upp..jag behöver hjälp och det har jag rätt  till. Så nu är jag inlagd efter många timmar  på akuten. Har  sovit  ganska mycket i natt men  vaknar av smärtorna. Tagit mer tabletter under  natten. Nu är  det morgon och är ändå  jätte  trött. Kroppen går på spar låga. ..saknar alla  hemma. Fick sms från  min 12 åring sent  igår..han saknade mig.. och så  ett toll strax efter
..jag hatar att Du  Inte  Mår Bra!!!!!..jobbigt att få.men förstår honom..måste vara hemskt att det aldrig tar  slut på allt elände 
. 1 år har snart  gått med  axel operationen..november.maj..mycket värk ..oro över att  ev mamma  fått en hypofystumör ..som tur  var det  inte så. Men problemet var antagligen sköldkörteln låg på  under produktion. Äter levaxin  nu och mår  så mycken böttre . Kan tänka igen och koncentrationen är så mycket bättre . Men så  jäklas  kroppen  med  att  åka på diskbråck och spinal Stenos ...spinal stenos 46 år...inge vidare. Förstår inte  varför  min kropp drabbas hela tiden .Kanske  får  man  mer  svar  efter   EDS  utredningen i Vöstervik.... har  alltid  varit väldigt Överrörlig .och är fortfarande trots steloperation. ( kan  stå  med  raka ben och  sätta  händerna i golvet. ..massa  blåmärkena utan  anledning. Svårläkta sår....
Tidig  atros..och  nu  mer problem med  ryggen.. Detta är tufft.. mycket är ovisst.. blir  det  ny operation..blir smärtorna lugnare  snart
Dessa  nervsmärtor tar  kål på mig.  Men hoppas att det  snart  vänder.
Kram Lena  

Kommentera här: