Ingen hjälp

Nu har  jag fått nog mina nervsmärtor i vänster ben framsida lår  är  outhärdliga...och jag tål mycket smärta. Men detta är hemskt och blir bara  värre  och värre . Så fort jag ställer mig upp så domnar benet . Sockerdricka och sedan börjar det köra I nerv  ..inget hjälper  hemskt att  stå  och gå ..haltande gång  ..och vinglig  .är 45 år  och går  som  en  80 åring  är sne i ryggen pgav  musklerna är så spända  pgav all värk. 
Har fått  höja  nerv medicin  lyrika  men hjälper inte mycket
.. har  varit i kontakt med smärtenhet och dom bad  mig ordna remiss  från  vårdcentralen  för nerv blockad ..men läkaren på  vårdcentralen ville inte skriva  någon. Idag har vi suttit i telefonen för att få  hjälp..  men inte ... nu får  vi hjälp  av min mans företagslökare på måndag . Att man ska  behöva  genomlida allt  detta ..
Lena

Kommentera här: