Trött.

Så trött hela tiden av all värk...Jätte jobbigt att ha det så  här. I natt har mitt vänster ben gjort så  ont så svårt att sova. Gav upp kl 05.00 .  Gick upp och drack en kopp te. Sedan började jag rensa lite papper . Tidsfördriv.. gjorde en skylt till Twiggys  gris box.  
La mig och sov igen vis halv åtta och somnade om till och från till 10 tiden. 
 Tog sedan lite Youghurt och tog mig sedan ut på  lilla rundan i skogen med hundarna . Det är tufft att gå promenad....men kände  att jag  måste./behöver  det.  Gör ont och vinglig är jag  mina ben fungerar inte som dom ska  . Svaga muskler...och ingen styrsel i dom..läskigt att ha det  så. Benen vill inte lyda och jag  tappar lätt balansen.. 
Förstår inte vad  som händer . Och jsg som  har tränat. Och mått så bra av det. Och inte haft ont   och nu detta. 
Hoppas få  mer svar nör jag får komma till  vöstervik  till Hanni  Hattar i Västervik . Men väntan är lång och just nu så  är det inte utredningen som är viktigt .  Däremot att få  en tid till neurologiska ortoped mottagning i Jönköping.  Blir det operation igen av ryggen.???

Kommentera här: