Våga göra fel...

 
Jag måste tänka om  ..måste våga göra fel för att kunna göra rätt. Hur svårt kan det vara ...en lätt uppgift... icke.. hur mycket jag än försöker att sätta det i tanken..så blir det inte så i praktiken :-\ igår  var det ridkurs och var så nervös före. Och visst var instruktören helt kanon:-) väldigt inspirerande och fick mycket att jobba på.  Verkligen mycket som trillade på plats av min osäkerhet om vad och hur vi ska jobba vidare med våra hästar. Är så annorlunda med ridningen på islandshäst. Speciellt svårt tycker jag det är att veta om man gjort rätt. och det känns som vi är på rätt väg. Och nu vet vi vad vi ska jobba vidare med.Ha roligt både som ryttare ochhäst . Många tankar efter ridpasset. Skulle behövt ett pass till  och ta bort prestationen inom mig. Den saken är hemsk inom mig.. och den försöker jag jobba bort... men inte är den lättskrämd.@_@
 
 
 
 

Kommentera här: