Innan jag släcker lampan..

Innan jag släcker lampan så funderar jag lite grann...vem är jag och vad vill jag och hur ska jag nå dit?  Just nu känns allt väldigt jobbigt..väldigt trött  ..har ett moln runt huvudet när det blir för mycket..jobbigt att känna så...att man inte räcker till och inte orkar.  I natt sov jag  som en stock  och länge. ..men vaknade ändå trött..hade planerat rida men blev inte så.  Tog en promenad med hundarna och Stefan.  Skönt att gå även om vädret inte var det bästa.  Men hoppas att det ger lite  energi och  livsgnista . Behövs verkligen. Väl hemma igen blev det lunch . Kött grönsaker och kokt potatis.  Smakade sådär...måste få tillbaka min aptit.  Tog  det lugnt en stund efteråt. Vid 16 tiden gick jag  ut och  tog en långtur med Herjann. Min fina Islänning som just  nu hjälper mig må bättre och finna  ro. Herjann ; skogen, naturen, och Spotify och idag även snömos.  
 Försöker ta en dag i sänder och det får ta lite tid . Försöker gilla läget. Imorgon är det trx pass på kvällen. Och det ser jag fram emot. Och torsdag har jag massage och ev lite akupunktur.  Min högra axel har börjat spöka igen  ...tyvärr  så verkar det som om jag måste ta en operation av den med . Men fram till den så jobbar jag vidare med att stärka rotarcuffen.  Nu hoppas jag att jag strax får besök av en barndomsvän. ..
 
 
 

Kommentera här: