Ett steg i taget.

På väg hem från en utställnings helg med blandade känslor. Stolt och lycklig över att jag kom iväg  . Nyopererad i vänster axel . Två veckor sedan den gjordes.  Är så  tacksam att min  älskade man och min yngste son var med. Vi har lånat  husbil över helgen och det var  så skönt. Har haft tuffa veckor med berg och dalar.  Och mest  velat vara hemma i min egen lugna vrå. Jobbigt att känna att man  inte orkar med . Men jag har kommit lite på banan och börjat känna mig piggare och  klarare.  Och lättare med focus  och koncentrationen.  Men var osäker på hur det  skulle gå att åka iväg. Tvekade in i det sista.  Men vi kom iväg och det var det  värt. Lördagen  var  det ras special  och är jätte  nöjd med mina hundar resultat.  Och mest  för att dom är sådana underbara individer ❤ och så tacksam för att få stifta nya bekantskaper och umgås med underbara vänner.  Helt slut efter  dagen men på ett positivt sätt.  Min man är en klippa som fanns i min närhet  när  det  behövdes.  Idag  var det kennelklubben  och en bra  dag med. Bara positiva saker. Mycket  skratt och trevliga intryck.  Könner mig  så tacksam  för att jag genomförde denna helg . 
Imorgon blir det bara vara hemma. Smälta  allt och bara vara. Hoppas solen är med. 
Lena❤

Kommentera här: