Kluven. ..

 
Denna goding hjälper mig just nu att  hämta energi och bara vara.  Har en mycket jobbig period i mitt liv just nu..och svårt att hitta focus. .hemma har jag svårt att att koppla bort tankarna och stressen kryper på. Finns så mycket måsten och dom är inte viktiga  nu.
 Då jag tappat all aptit på mat och det har bara blivit ett intag så samlar kroppen  på sig vätska. .den sparar på allt som om dem skulle dö. Jag vet hur jag ska äta och vad. Men allt känns förbjudet och och svårt att  äta. Och glömmer bort att äta för hat ingen hunger. Måste låta kroppen vänja sig igen och jag måste lära om lagom mängd mår kroppen  bäst  av. Och nyttigt det vet jag redan och lagom med motion. Just nu behöver min kropp återhämta sig på alla plan. Så FÖRSÖKER att bara vara.  Ett trx pass . Ridning. Promenad med hundarna. Vardags motion  får jag massa av av allt  rantade  hemma med...Idag ska Tim och jag på heldag på ridhus invigning.  Ska bli trevligt och förhoppningsvis lugnt och skönt och ser fram emot att träffa några trevliga människor med. 
 

Kommentera här: