2015 snart slut

Ett år som varit tufft och mycket som hänt. Och känner mig ganska slut . Mycket jobbigt att känna att orken och luften går ur  en.  Haft en mysig jul och försökt att  bara vara . Behöver verkligen det . Att åka till affären är just nu väldigt jobbigt . Så mellandags rea har jag hoppat över. Igår tog vi en promenad på 3 km...helt slut efter den. Både bra och dåligt att kämpa  som jag gör . Måste bara hoppas att allt ska bli bättre.  Benen är som bly...tunga och varje  steg är som om man sprungit  1 mil... svårt att se någon  vändpunkt. Just nu är jag väldigt osocial med. Trivs bäst hemma  i min trygga vrå med min familj och hundar och övriga djur.  Dom är min trygghet  .  Min  goa  12 åriga  son gav mig och min man Stefan  ett brev i morse. Till mamma och pappa. Ni är väldens bästa föräldrar . Även om mamma är sjuk  så kämpar hon på . Det är bra med kämpar. Älskar er. Det värmde i mitt hjärta .  Jag älskar min familj så  mycket . Min man Stefan  mina fina barn  Sandra Marcus  och Tim. ❤ Ni är allt för mig.  
 

Kommentera här: