En liten stund ork

Tufft att visa sig svag eller att egentligen vara stark och ärlig. Våga och visa hur man känner sig i denna kamp som det är att gå in i väggen. ..jag kämpar på och har ändå släppt taget. Säger nej och våga vara rädd. Utmattning är tufft...minnet sviker och tappar focus och koncentrationen så lätt
Öppnar skåpsluckor men stänger inte...Puh
. Göra klart en sak i taget...jag som brukar klara av massa samtidigt. En kamp just nu.
Har svårt med mycket just nu
Men har accepterat att det är läget just nu. Kommer bli bättre men får ta tid...försöker bara vara . I helgen så har mina älskade stora barn varit hemma. Och det har förgyllt min tillvaro enormt. Blev både gråt och skratt under helgen. Min älskade familj betyder så mycket för mig och älskar dom så mycket.
 

Lena

Kommentera här: