Backa lite..

Idag är en lite ond dag, känner mig lite överkörd i axeln. Det har nu gått fyra dagar sedan operationen. Försöker ta det lugnt och igår sov jag mycket.  Har inte så mycket vilo värk som tur är men visst känns det att man är opererad.  Lite jobbigt att höger axel inte är bra när man behöver den. Men försöker hålla modet uppe. MR röntgen inom tre veckor på den och så får vi hoppas vi vet hur vi går vidare med den. Jag får väl stå ut ett tag till och se att till nästa år blir ett bra år.  Kikar på utställningar som jag vill åka på med mina två bondbrudar.  Dom går snart upp i juniorklass och ser fram emot att få ta med dom på lite trevliga utställningar till våren.  just nu längtar jag extra mycket till sommaren.. Solen och värmen.  Är så trist. Blött och grått ute. Ja ja ska inte bli nere lovar..  tar en dag i taget.  
Lena
 

Kommentera här: