Söndag puh..

Ny utmaning söndag morgon kl. 08,00 ringde klockan.. Jag skulle till gymmet.  Spinning 90 mins pass.  Lite trött på Trappmaskinen som jag motionerat på ett par gånger i veckan nu efter axeloperationen. Är ju van att träna några gånger i veckan.  Men eftersom axlarna har strulat så sista månaderna så har jag fått tänka om. Och tränat det jag kunnat.  Träning mår jag bra av så måste få lite nytänk.  Har provat på Spinning förut.. Men inte tyckt det var min grej. 
Men måste ju hitta nya motions former just nu som gör mig nöjd och trött men som jag fixar med axlarna.  Benstyrka har jag 180 kg *10 rep  liggande benpress! Så tänkte nu kör jag..  söndag morgon..  Vi var fem spinnare och en underbar instruktör.  Wow vilket pass.  tänkte innan att halva passet är väl vad jag fixar.  90 min var inte i min tanke... Men vilket pass det blev.  Enormt kul och så jätte jobbigt.  Men körde hela passet.  Visst kändes det.. Lansdsvögs pass.  Skit kul och instruktören var så inspirerande.  hur resten av dagen blev.....trött var bara förnamnet... Men detta vill jag göra igen.. 
LENA

Kommentera här: