Snart är dagen här!

Måndag morgon... upp skicka Tim till skolan. Så iväg på en morgon runda med 45 min rask takt med två av mina bästa pt vänner! Denna gången var det Tess och Bodil som fick hänga med! Men så sorgsna blickar jag fick av Lime  och Piffi som är helgalna när matte tar träninsskor och kläder på! Och denna dagen fick dom vara hemma.. Får lite dåligt samvete när man vet att dom bara älskar att hänga med! Hm väl hemma fick jag lida för detta.. Brödpåsar på golvet och i hundkorgen.. Ja du matte lämnar du oss hemma så skyll dig själv så Lime ut att vilja säga..
Idag hade jag min sista trimkund för denna veckan! Kändes skönt att nu koncetrera sig på det som är kvar inför vigseln nu på lördag!
Men det är väl denna veckan som är roligast!
Handla det sista, fixa bords placeringen. Dukning och dekoration på fredag. Och så kommer flera av mina efterlängtade gäster/vänner på fredag kväll! Mysigt att få träffa dom lite innan lördagen. Min dag börjar kl 10 hos världens bästa frissa! Sminkning gör hon med! Sedan är det lite lugnt och bara vara om man nu kan det. får väl försöka få ner en liten matbit med. Innan vigseln så är det fotografering . Sedan är det dags!  Äntligen ska vi bli ett jag och min älskade Stefan min livskamrat sedan 23 år tillbaka! Vi är som två nykära tonåringar.. Så underbart , så knasigt. Vi blir lite fnittriga, lite busiga. Det är en härlig känsla som vi delar.. Älskar dig så mycket min fina Stefan! Du har funnits vid min sida i vått och torrt , och under många år som var så tuffa med mina smärtor och besvär. Så mycket tårar och beklagan, du fått stå ut med. Många vet nog inte hur tufft det var med alla operationer, all smärta . Du fick stå ut med mycket min älskling! Och jag är enormt lycklig över att du finns vid min sida ! Och även mina älskade barn som fått stå ut med min ilska  och trötthet . Kan inte varit lätt att ha en mamma som hade ont och ändå kör på. Men jag är glad över att jag själv aldrig gett upp . Jag är stolt över den jag är idag! Och jag är väldigt stolt över mina fina barn som är dom dom är! Bägge stora barnen har varit så duktiga i skolan och med sin vilja i livet! Känns bra att dom vet vad dom vill och att dom provar på utmaningar! Sandra som snart är klar med förskolärar utbildningen! Och Marcus som gjort GMU och fortsätter nu med hemvärns utbildning. Sökt till högskolan . Känns bra att man lyckats som förälder! Och lilla Tim som verkar gå i sina stora syskons fotspår!
Kan man vara stoltare! Älskar min familj så mycket!
Kvällen avslutades med ett härligt tufft TRX pass! Tyvärr utan min fina sambo som jobbar kväll.
                       Ha en jätte fin måndags kväll!
                                                   
Morgon cardio med bästa PT Tess och Bodil.

Kommentarer:

1 Alexandra:

Jag älskar dig så mycket världens bästa mamma<3

2 Stefan:

Visst har vi haft det tufft där hemma i perioder men vi får inte glömma alla fina stunder o dagar vi har som gjort det värt att kämpa, älskar dig så mycket o längtar till lördag och resten av vår resa tillsammans, Puss :) älskar dig

Kommentera här: