koll på formen.

Har gjort ytterligare en kaliper 9 punkts parillomätning. Och den gjorde mig glad och det behövdes så jag vet att jag ändå är på rätt vög. Hade ökat 3.45 kg i muskler och minskat ytterligare fett 2, 45 i kg. Ligger nu på 19, 9 i fettprocent. Trots nu att vågen visade ett kg mer än förra invägningen.Min första kaliper var för 3 mån sedan och låg då på en fettprocent på 23, 25 Startade på bia mätning på en fettprocent på 37.4%. jag ligger inom ramen för fit! Kan verkligen rekommendera att göra kaliper eller bia mätningar. För att verkligen se hur det ligger till.. vågen säger inte ett dugg förutom i siffror. Speciellt om du du försöker gå ner i vikt och den står still eller tom upp. Trots att du äter rätt. Tränar och motionerar mer än du brukar och ändå säger vågen det du inte vill. Då är det verkligen värt att kolla med kaliper eller bia. Och detta är inte bara för sådana som bla mig som tilbringar timmar och åter timmar på gym. Idag blir det ett pass på gymmet med rygg och axlar och mage.  Imorgon hinner jag nog inte med annat än promenader och Trimningar. Tim är på scout läger denna veckan så det är tomt  utan min goa unge. Hundarna saknar honom med. Mannen min är borta några dagar så blir tomt hemma... 
 
Nu börjar det synnas att Tess väntar valpar igen. Magen börjar bli rund och hon visar tydligt att hon är så dräktig!  Hon har nu gått fem veckor och jag är i full gång med att planera valp namn.  Förra gången hade jag Scorpions tema och denna gången lutar det åt David Bowie tema.  Bilden ovan är på en av tess förra valpar som myser med katten Morris.  Nu ska jag trotsa regnet och rasta av lite hundar innan jag åker och tränar. 
Lena

Kommentera här: