Lilla fina Litchi!

Har gått en vecka idag sedan vår Tess fick lilla Litchi! Har haft fullt upp så har inte hunnit med att blogga . Men nu är det hög tid att ni får se underverket!
En fin Fawn Brindlad tikvalp vikt 370 g vid födseln.
Nu 1 v gammal!
Jag kan inte se mig mätt på denna goding! Hon kommer att stanna i kenneln och så hoppas vi att hon utvecklas och blir en fin tjej.
 
 
Mina dagar nu bara rullar på med allt som har med sommaren och livet att göra! Äter bra , mår bra, tränar en hel del. Fått så mycket uppmuntran och härliga kommentarer från folk både på gymmet och även andra ställen. Så uppmuntrande och blir varm i hela kroppen! Så lycklig jag är över att jag inte gett upp och tog tag i något som jag önskar många fler vågar och inte ger upp! Jag har kommit väldigt långt med min träning nu och känns så rätt! Men jag måste skratt lite åt hur många det är som kommer att komma tllbaka till gymmet efter att ibnte ha tränat alls under hela sommaren.. Det märks så väl på gymmet vilka som satsar på att må bra hela året och inte bara några månader speciellt efter jul och efter sommaren.. Inte många tjejjer är det på gymmet just nu. Mest killar och det är dom flesta som är seriösa och tränar på bra sätt. Även om ventilationen och luften är mycket dålig på gymmet sommartid så är jag där och kör mina styrke pass. Mår så gott av det! Cardio blir det ute med promenader.
Min kära man har inte varit med på gymmet på ett bra tag.. (sommaruppehåll kallas det) Men nu har han bestämt sig för att köra på ett 4 dagars program så hoppas vi kan köra ihop några pass. Ibland är det trevligt att kunna köra ihop lite. Man kan pappa varandra det lilla extra ibland när det behövs speciellt under dom sista rep/set.
På lördag ska jag troligen hänga med några trevliga människor på en föreläsning om Fitline hälsokost/tillskott.
Bara allt klaffar med valpvakt och hundvakt och annat. Mannen jobbar helg så måste lösa dagtiden.
Önskar er en trevlig dag.
LENA
 
 
 

Kommentera här: