Tropisk värme..

Tillbringar just ni tiden i en varm bil med husvagn på släp. Bilen lastad med hundar och allt som kan tänka behövas inför en varm utställnings helg. Solen och värmen gillar jag men 33 grader.. Kunde ju vara några grader svalare för hundarna skull. Har blivit en del hundutställningar under juli
Borås. Tvååker, Askersund och denna helgen t
Blir det tredagars i Tammsvik. Nästa helg hemma plan i Jönköping tre dagars. Helgen därpå Finland wds två dagar. Och senare i augusti Tallinn på utställningen.
Mina vardagar denna och nästa vecka är helt lediga från jobb. Underbart att vara helt ledig och jag gör vad jag känner för. Blir både Badstranden och pyssel hemma med det som känna bra.bla återhämtning. Har blivit dåligt Med promenader sista veckan
.så varmt. Men from nästa ska det bli ändring på det. Jag har ändrat min kost och ingen gym träning. Bara promenader står på schemat. kroppen börjar vänja sig trots allt. Och samarbeta med mig och inte Mot mig.
Lena 
 

Kommentera här: