Så nöjd♥

Så himla bra veckan varit sedan lördags. Börjar landa med nya jobb rutiner , valp rutiner, och äntligen börjat få lite mer tid för träningen. Har varit svårt att få tid att träna , familje tiden har varit hög prio sista veckorna. Gris babysar , valpar, två olika jobb. Puh mycket tungt och snurrigt för huvudet. Men kroppen mår bra och verkar hänga med på nya arbetet! Tänk vad otroligt mycket träning och min ihärdighet att prio ett komma i form gjort att kunna komma tillbaka till arbetslivet så som jag gjort nu. ENVIS SOM EN ÅSNA.. Ja det är jag.
Idag har jag  och mannen varit i Jönköping och tränat hos Patrik Carlströms grupp pass.  Och det blev ett tufft styrke pass.  Det är så otroligt skönt att få ge järnet . Bla hade vi repet som jag bara älskar att köra. Ge allt och bara köra ! Puh...trött men så nöjd . I juni blir det 2 pass med Patrik utomhus tröning. Längtar.  En sak till jag längtar till är fredag. Då drar vi till sthlm  leverera valp. Men så det jag längtar till är Globen och fitness mässan. Ser så fram emot detta. 
  Lena
 

Kommentarer:

1 Stefan:

Jag längtar också efter helgen ska bli så skönt att komma iväg på tu man hand, älskar dig, puss <3

2 Lena:

Älskar dig Stefan ♥

Kommentera här: