Allt bara flyter på och jag landat ..

Så här känner sig min man efter denna veckas träning med frugan! He he han jobbar på bra . Tisdags var ett pass hos Patriks Carlströms grupp pass. Det var lika tufft som vanligt!  Onsdag fick han vila.. själv tog jag pw efter jobbet. Torsdag jobbade jag och stack sedan till jönköping för att få lite genomknådare med massage 45 min . Kvällen träffade jag dottern på wellness  och vi körde att pass ihop. Och jag körde lite extra cardio .  Fredag efter jobbet så åkte jag till gymmet och körde att pass.  Lördag morgon tog Stefan och jag en pw innan frukost för att sedan fira Tim som fyllde 11 år!  Dottern och hennes sambo lånade sedan lillebror för en bio och då passade jag dra med mig mannen till gymmet! Hade ahn vetat hur det skulle kännas flera dagar efter så hade han nog stannat hemma.. He he. Vi körde ett bröstpass ihop och det blev skitbra! Lutande bänkpress, Hantelpress , Lutande flyes på bänk, Stående framåtlutad kryssdrag. och några bonusövningar mage!
Har inte kört ett så bra på pass på länge! Och jäklar vad det tog!  Kan säga att om jag hade träningsvärk! Så stackars gubben.. han har fortfarande ont idag måndag!  Söndagen tog vi en pw på morgonen och så bokade vi in oss på trx pass på kvällen på gymmet.
Idag måndag är det vila men jag själv tog en pw på morgonen innan frukost.  Tisdag dags igen för grupp passet hos Patrik igen.
LENA
 

Kommentera här: