ogillar kaos.....

Usch vilken dag.. började bra med allt under kontroll.  Morgon sysslor.  Jobb.  Kunder. Ja det mesta var som det brukar. Men nu lämnar jag hemmet i fullständigt kaos... mannen tömde hall  garderoben med div saker.. skulle koppla in lyse i nya hallen.  Kanon! Älskade min man som gör det som behövs. Men vilket kaos hela köket fullt av saker... puh.. nä jag får väl skippa träningen idag trots att jag  behövde den återhämtning efter en aktiv dag med jobb. Sysslor.  Dom flesta åker till ett jobb och sedan hem. Jag jobbar hemma så man kopplar nästan aldrig av. Så jag behöver min egna tid och det får jag på gymmet.  Och det mår jag så bra av. Höll som sagt på att bryta ihop idag med all kaos.. och vill inte komma hem till ett kaos. Och gubben min har jobbat  fm så känns som om han måste få koppla av med. Puh.. men min älskade man skickade iväg mig till gymmet . Tack min älskade man. Älskar dig och är så tacksam för att du stöttar mig i min livssti. Och står ut med träning och allt annat. Du är bara så underbar♥LENA

Kommentera här: