Haft en kanon dag!

Började dagen med att ta en 6 km promenad i underbart soligt väder! Tänk vad härligt att solen skiner och så varmt och skönt och kl är bara 8 på morgonen! Tog fyra av mina hundar som blev så lyckliga! Vi tog även vägen förbi Rosjön och där är det så vackert! Hundarna var så nöjda men tyckte nog det var varmt!
Min dag kunde inte börja bättre! Tänkte mycket under min runda på hur lugn jag ändå känner mig inför lördag! Idag är det torsdag och nu är det snart grand final fix! Vi pysslade hemma med vad som behövdes och så pyntade jag brudbågen. Plockade iordning saker som skulle med till lokalen där vi ska ha brölloppsfesten. Hann med en hel så känns bra! När Tim kom hem så åkte vi iväg till lokalen och fixade lite . Vi plockade även lite blommor till dukningen och började dukningen. Handla lite, solade.. var väl hemma vid 20 tiden. Och nu är jag lite trött men känner mig ändå lugn. Imorgon så är det resten av dukningen kvar, laga mat till buffen. och plocka iordning kläderna och packa väskan för söndag morgon! Och så kommer några av mina efterlängtade vänner på kvällen!   Å vad jag längtar!
Nu ska jag mysa lite med gubben on stund framför en film och bara vara!
Ni får hålla tillgodo av bilder från min morgon runda.
 
Ha det så gott och njut av livet! Det gör jag!
/LENA
 

Kommentera här: