Fulltecknad dag....

Idag har jag haft precis fullt upp med trim och klipphundar. Och mellan trim så fick jag börja packa min packning införhundutställningen som är i Borås i helgen. Åker i morgon och ska möta upp några goa vänner med ett gäng hundar.  När sista hunden för dagen åkt hem vid sju tiden idag så skulle jag bara ta en kort runda. Men den blev inte kort .. 9 km och hundarna fick rejäl motion. Började gå 1  km i rask takt. Men med Spotify och träningsklöder på och bästa pt tränarna...whippets och sheltie och skönt väder.  Så började vi jogga...skulle vända efter ca 2 .5 km. Men vi vände inte..rundan blev lång men härlig.sista 1, 5 km gick vi i rask tempo hem. Nu ligger nöjda hundar utslagna i soffan. Jag själv är mätt i magen efter en allt för sen middag med kyckling och ris. Tomt hemma ffortfarande ingen man och inga mysiga barn. Tim är ju på scout läger och så tomt det könns. Första gången jag inte fått höra hans röst på några dagar. Känns tomt... men öndå skönt att veta att han har det bra och trivs på lägrer. Jag själv var scout nör jag var yngre i många många år. Och vi var på scoutläger varje sommar och det car så kul. Jag var med i sjö scouterna och vi var varje år i skärgården och hade så kul. Så mycket minnen!  Mannen min får jag heller inte träffa förrän söndag. ♥ Älskar att säga min man!  Men ibland hänger min sambo kvar när jag pratar om honom med andra.. men kommer snabbt på att ändra mig. Min man♥. Älskar dig så min fina man Stefan ♥ Du är allt för mig♥
 Lena

Kommentarer:

1 stefan:

Älskar dig med min kära hustru 😊. Bra kämpat idag du ärså duktig😊

Svar:
Lena

Kommentera här: