Vecka 2 avklarad!

Måndag morgon... idag är det Vilodag! Känns faktiskt välbehövligt för en gång skull! Haft en helstyrkevecka med tre dagar styrka en vilodag tre dagar styrka igen! Tufft men så enormt kul! Tycker det är otroligt att jag har sådan enorm glädje och ork ! Lördagens pass fick jag sällskap av en go väninna som ville hänga med och träna! Skitkul att få sällskap även om jag kör mitt! Och roligt att man motiverar och inspirerar andra att se vad träning kan vara kul! Det är så mycket värt att ta sig tid att må bra! Man orkar så mycket mer också! Så kom igen alla som inte kommit över tröskeln! Det är faktiskt bara ni själva som måste ta tag i erat ! Och ingen byggde rom på en dag! Men jag lovar att alla mår bra av motion på något sätt! Gymmet, Zumba, promenader, .. finns mängder!
 
 
Lena
 
 

Kommentera här: