Vilodag

Vilodag med skön sovmorgon! Vilodag från lågcardio, styrka.. jaha vad ska man hitta på då.. Hade tänkt tolka med häst men sonen ville leka med kompisen istället så jag och sambon satte fart med bokföringen istället! Jag hamnade sedan framför polisskolan i soffan och självklart ett gäng hundar! Låg så skönt i soffan så jag somnade... välbehövligt antagligen.... Efter en timme skönhetssömn så gick jag ut till mina minigrisar. Mockade och fyllde på halm till suggan Tiffany. Tiffany är en riktig kelgris och ville bli kliad på magen. Fick som hon ville och då passade jag även på att känna om det fanns några små i magen som sparkade! Och visst det sparkade små klövar ! Härligt nu är det bara att vänta! Någon gång i mitten av mars och framåt är det dags! Ska bli så spännade att se hur många det blir och vilka färger hon får.
LENA
 

 

Kommentarer:

1 Karin:

Så mysigt det ser ut! Och gosigt och tryggt att det alltid kommer fyrbenta kelisar och gör en sällskap. :)
Underbart det låter när du skriver om lilla Tiffany också. Blir alltid varm i hjärtat när jag hör det namnet-vi hade en kär liten Bichon Frisé som hette Tiffany. Spännande att er lilla Tiffany bär små kultingar! Då går ni i väntans tider... Tänk så mycket härligt och underbart som ni har att se fram emot nu framåt våren och sommaren. Nu har ju snart även februari gått, snart Juni....Så glad för Er skull! Kramar

Kommentera här: