Tidig julklapp...

 Så spännande nu är det bara att vönta och se vad det tomten kommer med. Tim och jag och Lime är nu i Västerås och lime har haft en date med en mycket stilig och trevlig herre. 
Ni som följer min blogg har väl nästan trott jag gått i ide. Jag har ju börjat jobba inom barnomsorgen igen som vikarie och haft fullt upp med att få ihop dagarna med jobb, hundar,  familj , träningen . Så bloggen har fått vara .Nu är det lite ledigt under jul helgen och nyår från jobb och skola. Det har varit så kul att jobba med barn igen. Har jobbat både med småbarn från 1-5 åringar. Men även på förskole klass och på fritids och öven i en trea. Jätte trevliga arbetskamrater har det varit med. Trött i huvudet blir man men inte helt fel. Jag har ju annars väldigt mycket i mina tankar vad som ska göras osv. Träningen har jag fortsatt med och har även löst ett till gym kort på orten jag jobbar. Då har jag kunnat träna direkt efter jobbet och sedan åka hem.  
 
Lena
 
 

Kommentera här: